•   Tasuta saatmine tellimustele üle 100 euro
  •   Kiire tarne - 3-5 tööpäeva
Näita hindu:

Tarne

Ostja kohustub tellimuse esitamisel määrama täpse tarne sihtkoha.

Tarneviisid ja -hinnad:

-        Kõik tellimused tarnitakse 3-5 tööpäeva jooksul alates tellimuse kinnitamisest (makse laekumisest). Eeldatav tarneaeg on 3-5 tööpäeva alates kauba väljasaatmisest.

-        Tarnimiseks kasutatakse FedEx või UPS kullerteenust ning kõik tooted tarnitakse ainult kulleriga. Kuller üritab tellimust kätte toimetada kuni 3 korda, tarne ebaõnnestumisel saadetakse see tagasi saatjale.

-        Tarne hind on 7 eurot. Alates 100-eurosest ostusummast on tarne tasuta.

-        FedEx-i puhul saadetakse kliendile automaatselt jälgimiskood, UPS-i puhul saab klient soovi korral jälgimiskoodi meie klienditeeninduselt (jälgimiskoodi automaatselt ei saadeta).

-        Tarne saartele maksab 40 €.

Tarne hilinemise või muude küsimuste korral palun võtke meiega ühendust e-posti aadressil info@sudameabi.ee või telefonil +372 880 1301.

Tagastamine

Kliendil on õigus kaup 14 päeva jooksul tagastada või välja vahetada. Selleks tuleb kirjalikult (kas elektrooniliselt või füüsiliselt) täita tagastusvorm ning saata see müüjale koos tagastatava kaubaga.

Kauba tagastamise õigus kohaldub ainult füüsilistele isikutele. Ettevõtted jt juriidilised isikud tooteid tagastada ei saa.

Kaupa saab tagastada või vahetada 14 kalendripäeva jooksul pärast toodete kättesaamist. Enne kauba tagastamist tuleb kliendil müüjat oma tagastamisotsusest e-posti teel teavitada.

 

 

Kauba tagastamisel peab klient järgima järgmisi tingimusi:

-        kaup peab olema originaalpakendis ja korralikult pakitud;

-        kaup ei tohi olla Ostja poolt kahjustatud;

-        kaubal peab olema kaubanduslik välimus (kõik etiketid, kleepsud jms peavad olema alles ja vigastamata) (see punkt ei kehti juhul, kui tagastatakse praak või ebakvaliteetne toode);

-        tagastatav kaup peab olema samas komplektis ja pakendis, milles see kliendini toimetati;

-        kauba tagastamisel tuleb esitada ostudokument, garantiikaart (kui see on olemas) ja täita tagastusvorm.

Tagastamine toimub kulleriga või käest-kätte üksnes meie tagastusaadressile: Pärnu mnt 142a-1208 (2. korrus) Tallinn, 11317, Eesti (kui ei ole kokku lepitud teisiti). Tagastuspunkti kontakttelefon on +372 56 255 395. Müüja võib tagastust mitte aktsepteerida, kui klient ei ole järginud tagastustingimusi.

Kvaliteetse kauba tagastamise kulud kannab klient. Puuduliku kvaliteediga kauba tagastamise kulud kannab müüja.

Svenska English Deutsch Suomi Dansk Eesti Latvijas Litauiska

Kategooriad

E-pood

Teave